DESARROLLO DE LA IMAGEN CORPORATIVA DEL LOCAL ¨LOVE.CAKE.HOUSE¨ PARA EL POSICIONAMIENTO EN EL MERCADO, EN EL SEGMENTO DE VENTA DE REPOSTERÌA.
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Fecha
2017-02
Autores
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Editor
UNIVERSIDAD DE GUAYAQUIL
Resumen
En el siguiente trabajo se detalla el desarrollo de la Imagen Corporativa del local
¨Love.Cake.House¨, para el posicionamiento en el mercado, en el segmento de venta de
Reposterìa. Para dar inicio a este proyecto, se pone en análisis el problema que se genera
con diferentes factores y se le da solución a los mismos. En el marco teórico se exponen
temas de suma importancia para el avance del proyecto. En la metodología se utilizaron
herramientas que permitieron a la investigación, realzar información que será de útil uso
para todo el desarrollo de la imagen corporativa del local. En el cuarto punto, el análisis de
los resultados, pudimos obtener ideas, conclusiones y teorías, que nos ayudarán a dar un
gran avance a la reestructura del local si es necesaria. Dentro de las conclusiones se
exponen los resultados más relevantes y en las recomendaciones existen propuestas que
serán útiles para este proyecto.
In this paper the development of Corporate Image Local ¨Love.Cake.House¨ Corporate Image is detailed, for positioning in the market, in the segment bake sale. To start this project is put into analysis the problem generated with different factors and given solution to them. In the theoretical framework issues critical to the progress of the project are discussed. The methodology tools that enabled research were used, enhance useful information that will be used for all development of local corporate image. In the fourth point, the analysis of the results, we get ideas, findings and theories that help us to make a breakthrough to the local restructures if necessary. Among the conclusions the most relevant results are presented and recommendations are proposals that will be useful for this project.
In this paper the development of Corporate Image Local ¨Love.Cake.House¨ Corporate Image is detailed, for positioning in the market, in the segment bake sale. To start this project is put into analysis the problem generated with different factors and given solution to them. In the theoretical framework issues critical to the progress of the project are discussed. The methodology tools that enabled research were used, enhance useful information that will be used for all development of local corporate image. In the fourth point, the analysis of the results, we get ideas, findings and theories that help us to make a breakthrough to the local restructures if necessary. Among the conclusions the most relevant results are presented and recommendations are proposals that will be useful for this project.
Descripción
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Palabras clave
IMAGEN CORPORATIVA, BRANDING, LOGOTIPO, VENTAS
Citación
APA