ESTUDIO DE LOS PRODUCTOS COMUNICACIONALES EN LOS LÍDERES DE ORGANIZACIONES DE AYUDA ANIMAL Y SU INFLUENCIA EN LOS CÓDIGOS CULTURALES EN LOS JÓVENES DE LA FUNDACIÓN RESCATANDO HUELLAS EN EL PERIODO 2016 - 2017
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Fecha
2017-10
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Editor
UNIVERSIDAD DE GUAYAQUIL
Resumen
Problema ¿Cuáles son los productos comunicacionales de los líderes de
organizaciones de ayuda animal y su influencia en los códigos culturales en los
jóvenes miembros de 20 a 25 años? Objetivo: determinar los productos
comunicacionales en los líderes de organizaciones de ayuda animal y su
influencia social en los códigos culturales en los jóvenes. Hipótesis: los factores
comunicacionales que influyen en los códigos culturales de los jóvenes miembros
de organizaciones de ayuda animal, son la comunicación organizacional y el
liderazgo. Variables: Comunicación Organizacional y Liderazgo. Diseño: No
experimental transaccional. Tipo: descriptiva. Metodología: Idealismo
Transcendental. Técnicas: ocho. Población: Fundación Rescatando Huellitas.
Muestra: No Probabilística – cuotas. Resultados: hipótesis comprobada.
Propuesta: Orientada a la presentación de un plan comunicacional que permita el
apoyo de instituciones públicas y privadas a organizaciones voluntarias sin fines
de lucro de ayuda animal, para potencial el interés y el pensamiento crítico de la
población fortaleciendo la influencia social.
Problem: What are the communicational products of leaders of animal aid organizations and their influence on cultural codes in young members aged 20-25? Objective: To determine the communicational products in the leaders of animal aid organizations and their social influence on cultural codes in the young. Hypothesis: Communicational factors that influence the cultural codes of the young members of animal support organizations are organizational communication and leadership. Variables: Organizational Communication and Leadership. Design: Nonexperimental transactional. Type: Descriptive. Methodology: Transcendental Idealism. Techniques: Eight. Population: Foundation “Rescatando Huellitas”. Sample: Non Probabilistic - quotas. Results: Hypothesis tested. Approach: Oriented to the presentation of a communicational plan that allows the support of public and private institutions to voluntary non-profit animal support organizations, to potentiate the interest and critical thinking of the population strengthening social influence.
Problem: What are the communicational products of leaders of animal aid organizations and their influence on cultural codes in young members aged 20-25? Objective: To determine the communicational products in the leaders of animal aid organizations and their social influence on cultural codes in the young. Hypothesis: Communicational factors that influence the cultural codes of the young members of animal support organizations are organizational communication and leadership. Variables: Organizational Communication and Leadership. Design: Nonexperimental transactional. Type: Descriptive. Methodology: Transcendental Idealism. Techniques: Eight. Population: Foundation “Rescatando Huellitas”. Sample: Non Probabilistic - quotas. Results: Hypothesis tested. Approach: Oriented to the presentation of a communicational plan that allows the support of public and private institutions to voluntary non-profit animal support organizations, to potentiate the interest and critical thinking of the population strengthening social influence.
Descripción
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Palabras clave
COMUNICACIÓN, LIDERAZGO, ORGANIZACIONES, INTERACCIÓN, CULTURA
Citación
APA